Reklamační řád
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů:
1. Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") a vztahuje se pouze na spotřební zboží zakoupené od Prodávajícího (dále jen "Zboží"), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace").
Prodávajícím je Jindra Bílkovská Ve Slatinách 92 46015 Liberec 15 na základě živnostenského oprávnění vydaného Magistrátem města Liberec
2. Kupujícím je fyzická osoba (spotřebitel), která uzavřela s Prodávajícím kupní smlouvu na koupi Zboží, které je předmětem reklamace.
Záruční podmínky:
1. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem.
2. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Do záruční doby se nezapočítává doba od uplatnění reklamace. Dojde-li k výměně Zboží, začne záruční doba znovu, a to od převzetí nového Zboží. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Vyřízení reklamace:
1. V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, pro kterou nemůže být zakoupené Zboží používáno zcela řádně, a tuto vadu nelze odstranit, má Kupující právo na jeho výměnu. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby výrobek mohl byt řádně užíván jako výrobek bez vady, má Kupující právo na výměnu výrobku anebo má právo odstoupit od kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, má Kupující právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
2. Reklamaci lze uplatnit odesláním na poštovní adresu Jindra Bílkovská Ve Slatinách 92 46015 Liberec 16. V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu se za den přijetí Reklamace považuje den obdržení poslední součásti Zboží Prodávajícím.
3. Kupující je povinen uplatnit právo na záruční opravu u Prodávajícího.
4. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
5. Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
6. Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:
-byla objednána špatná velikost nebo vracené zboží je poškozené včetně obalu
7. Reklamaci je možné uznat pouze v případě prokázání následujících skutečností:
- že se vada vyskytla v záruční době - za tímto účelem Kupující předloží řádně a čitelně vyplněny Záruční list, a to v případě, že k výrobku byla poskytnuta delší záruční doba než zákonná
- že kupující koupil výrobek od Prodávajícího.
- že je výrobek vadný, za tímto účelem Kupující popíše závadu a předloží vadný výrobek
Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze strany Kupujícího řádně splněna, nebude reklamace uznána jako oprávněná a následně vyřízena.
Závěrečná ustanovení:
1. Tento reklamační řád vstupuje v platnost dnem 1. 1. 2013. Prodávající si vyhrazuje právo jeho změny.